(6) In nomine Patri, Et Fili, Spiritus Sancti.

Jobbat idag, tråkigt på en helg, gick hyffsat snabbt ändå. Men tråkigt.
Var en runda hos morbror och fikade, gott.
Har inte hunnit göra så mycket mer dock. Får se om det blir någon träning senare.
Kan ju hoppas.


Och eftersom Fredrik tydligen läst min blogg, och tipsat MIG om film, så måste jag ju tipsa om mer film!
Tipset jag fick av Fredrik var Boondock Saints 2: All saints day, och då kom jag ju givetvis på vilket guldkorn Boondock Saints är. Så.. utan att dröja, ger jag er..






Boondock Saints.


De två Irländska bröderna Conner och Murphy dödar av misstag några maffiabusar.
När dom går till polisen för att överlämna sig själva, blir dom släppta igen som hjältar.
Dom ser detta som Guds kallelse, och fortsätter planera sina maffiamord.


Willem Dafoe gör en störtskön roll som polisen som är bröderna hack i häl.
Boondock Saints är en spännande och actionfylld rulle som tål att ses flera gånger.
Betyg? 7/10.




Nu ska jag göra något annat, och även försöka ta mig i kragen och se uppföljaren till den här filmen.
Så Fredrik blir nöjd.
Nu har han även blivit nämnd vid namn 3 gånger, så nu får han fantamig vara glad.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

har du skaffat blogg! woho, välkommen till bloggvärlden sibbe!!! ;)

2010-05-26 @ 23:04:52
URL: http://ke1a.webblogg.se/
Postat av: Bloggägare Olsson.

Jo, jag har ju haft blogg förr. Men jag har skaffat det igen.

Det var ett tag sen jag uppdaterade nu dock. Men jag kommer fortsätta när jag känner för det. :D

2010-05-28 @ 23:46:53
URL: http://fivehundreddays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0