(3) I have no face!



Idag orkar jag inte ens hälsa, det har varit en förjävlig dag, med massor av varor på jobb, vilket resulterar i att den sen helgen redan trötta Sebastian, blir ännu tröttare, har spenderat dagen med att jobba till kl 16, sen sova till kl 21.
Det har varit jävligt skönt, och jag tänker fan sova mer så fort jag ätit upp min mat.


Imorgon vankas det Jägersro och trav och V65 och allt vad det heter. Några från jobb som ska dit, och då hänger man ju gärna med. Om jag skriver imorgon att jag blivit miljonär så behöver ni ju iaf inte bli förvånade.
Och ni kommer inte få ta del av pengarna heller.






Pom Poko


Dagens film är en animerad film från Studio Ghibli, som i princip aldrig lämnar en besviken.
Deras filmer är mysfaktor till 100%, och man kan verkligen kolla på filmerna om och om igen.
Filmen handlar om dessa "Tanuki", som i närmsta fall kan översättas till grävlingar.
När städernas utveckling hotar hela deras livsstil och existens, tvingas De ta till drastiska metoder för att
stoppa byggandet och invasionen av deras hem.


Pom Poko är en av Studio Ghiblis roligare filmer, samtidigt som den är vacker att se på.
Det är en av mina personliga favoriter och på en skala så kan jag inte ge den mindre än 10/10.
Tummen upp!




Nu vankas det film eller sömn eller något åt det hållet.
Jag lär återkomma en annan dag.
Auf Wiedersehn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0