(2) I used to be a bit of a nerd.



Morsning korsning kärring, vad gör du utanför köket?
Idag har varit en ganska kaotisk dag som började med att man kom halvdöd till jobb kl 9.


Resten av dagen bestod av ganska lugnt arbete fram till kl 15, efter det fick jag slita min anal i stycken så hårt som jag jobbade. Ojoj säger jag bara.

Efter det blev det raka vägen hem och byta om till gymkläder, ett lagom hårt armpass idag, vilket tog alldeles för mycket på mina krafter då jag knappt kan trycka ner tangenterna just nu.


En film?




Eagle vs shark


Lily jobbar på hamburgerkedjan Meaty Boy, där über-nörden Jarrod kommer in varje dag och äter.
Efter att oinbjuden ha gjort succé på Jarrods djurfest via tv-spelet Fightman, blir dom kära, och man bjuds på en minst sagt underbar resa med dessa två unika personligheter i spetsen.


En film i lagom feel good-anda som får mig att tänka tillbaks på förra gången jag såg Napoleon Dynamite.
Och om jag får säga det själv, så är det komedi när den är som bäst.
En klockren rulle för alla kvällar och humör.
På en skala? 8/10.




Jag glömde ju dock berätta om gårdagen? Det var ju partaj hemma hos Tobias, och dit vallfärdades man ju med glädje(Trots att den jäveln bor i Lund.). En del folk man inte träffat på länge och en del folk man träffar ganska ofta, gjorde att kvällen fick en hel tumme upp.

Nu ska jag bege mig, kanske öva lite på photoshop, eller se en till film.


Vem vet.




Adios amigo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0